Wednesday, January 13, 2010

Vianoce a Novy rok


Nemozem uverit, ze uz som tu tak dlho. Myslim, ze s Vianocami na mna prisla nostalgia, lebo Vianoce vzdy znamenali tak nejak pol rok, koniec jedneho roka (a prveho semestra) a pomaly zaciatok druheho. To iba dokazuje, ze cas tu neuveritelne rychlo leti.
Takze k Vianociam. Toto su moje prve Vianoce bez rodiny, v Azii, bez snehu a s ludmi, ktori Vianoce vobec neoslavuju. Moja pozicia ostala v Malangu, v nasom dome. Vsetci ostatni spolubyvajuci sa sli flakat niekam inam (kedze sme dostali volno zo skoly na asi 2 tyzdne), no moje plany boli nejako velmi necakane (a nie az tak radostne) zrusene. Ale kazda skusenost dobra skusenost, takze ked jeden plan nevyjde, treba ho nahradit druhym.
Kompozicia ludi, s ktorymi som Vianoce slavila je asi takato: asi 10 thajcanov (vsetci su budhisti, takze Vianoce neoslavuju) a asi 10 indonezanov (vsetci su moslimovia, takze Vianoce neoslavuju taktiez) a jedna madagaskarcanka (ta Vianoce oslavuje, je krestanka, ale aj tak prisla neskoro :D).
Co sa tyka menu, tak nebolo velmi bohate, nakolko v dome nemame varic a varit sa neda (a popravde v tom teple ani nemame motivaciu varit), tak nasa vecera pozostavala hlavne z kolacikov, ovocia, vianocneho puncu, vareneho vinka a inych drobnosti).
Co sa mi ale najviac pacilo na tychto Vianociach bolo, ze vsetci tito ludia prisli kvoli mne, lebo vedia, ze Vianoce su pre nas jeden z najdolezitejsich sviatkov. Vsetci moji dobri kamarati prisli, ani darceky nezabudli a slavili sme Vianoce s Vianocnou hudbou a velmi dobrou priatelskou atmosferou. Koniec koncov o tom podla mna Vianoce su, hlavne o vztahoch, dobrej nalade a je potrebne ich slavit s tymi, ktorych mame radi.

2 comments:

  1. Haha... vedci inak hovoria o tom, ze nasa zem dosahovala kmitanie 8Hz- co bolo 24 hodin ale teraz je kmitanie 12Hz cize 16 hodin... Preto je cely svet taky uponahlany a preto to tak rychlo uletelo... :):) Doma nam chybas :)
    Adka (neviem preco ten debilny google pise ze ajusha.. no fuj asi sa mi zas napojil niekto na mail!!

    ReplyDelete
  2. hahaha ty si dobry expert. ved som pozerala ze kto mi to tu pise :) hej hej uteka to, ale tak treba si uzivat kym som tu. Uz teraz viem, ze mi niektori ludia budu strasne chybat ked budem odchadzat....

    ReplyDelete